CURSO ONLINE
WORD (NIVEL AVANZADO)
ELABORAR DOCUMENTOS MEDIANTE A APLICACIÓN OFIMÁTICA DE PROCESADOR DE TEXTOS; XESTIONAR TÁBOAS, GRÁFICOS, ORGANIGRAMAS E DIAGRAMAS; CREAR REFERENCIAS NOS DOCUMENTOS; UTILIZAR DOCUMENTOS MAESTROS E MACROS; COMBINAR CORRESPONDENCIA; TRABALLAR CON OUTRAS APLICACIÓNS E DISTRIBUIR DOCUMENTOS DENDE HTML.
PROGRAMA FORMATIVO
- INSERTAR E MODIFICAR ELEMENTOS EN DOCUMENTOS:
- Táboa: Dar formato a unha táboa complexa usando o Autoformato de táboas.
- Táboas: Uso do menú contextual das táboas xirando o texto en táboas, alineación de celdas e autoaxustar táboas.
- Táboas: Uso da opción Propiedades de táboa.
- Táboas: Anidar táboas e axustar unha imaxe dentro dunha táboa.
- Táboas: Convertir táboa en texto e viceversa.
- Columnas: Equilibrar a lonxitude das columnas dun documento.
- Columnas: Insertar e axustar imaxes nas columnas.
- Barra de ferramentas Debuxo: Coñecer a función dos botóns da barra de ferramentas Debuxo.
- Obxectos de debuxo: Insetar unha imaxe (obxectos de debuxo, autoformas e gráficos) nun documento de Word.
- Obxectos de debuxo: Modificar os atributos 3D dun obxecto de debuxo.
- Obxectos de debuxo: Cambiar o tamaño dun obxecto de debuxo usando o ratón.
- Obxecto de debuxo: Modificar os atributos da cor dun obxecto de debuxo.
- Obxectos de debuxo: Insertar e engadir texto ás autoformas.
- Gráficos: Crear gráficos a partir dos datos dun documento.
- Gráficos: Importar datos dunha aplicación de Excel para crear un gráfico, usando a barra de ferramentas.
- Gráficos: Modificar e agregar elementos de gráficos a un gráfico empregando o menú contextual.
- Organigrama: Insertar e deseñar un organigrama.
- Organigrama: Modificar o formato dun organigrama.
- Organigrama: Crear un diagrama. Opcións que nos ofrece a barra de ferramentas diagrama.
- Diagrama: Crear un diagrama de secuencia.
- TRABALLO AVANZADO CON DOCUMENTOS:
- Referencia nos documentos: notas ao pé e ao final do documentos.
- Referencia nos documentos: Os Marcadores.
- Referencias nos documentos: Referencias cruzadas.
- Referencia nos documentos: Crear e modificar táboas de contido.
- Documentos maestros: Crear un documento maestro.
- Documentos maestros: Crear subdocumentos.
- Documentos maestros: Traballar cun documento maestro.
- Macros: Uso e grabación de macros.
- Macros: Insertar unha macro nunha barra.
- Macros: Executar un macro.
- Macros: Modificar e eliminar un macro.
- Formularios: Coñecer a función de cada compoñente da barra de ferramentas Formularios.
- Formularios: Crear e modificar un formulario nun documento de Word.
- Traballar con documentos compartidos: Revisións simultáneas e control de cambios.
- Traballar con documentos compartidos: Ferramentas de resaltado.
- Traballar con documentos compartidos: Comparar e combinar varios documentos.
- Traballar con documentos compartidos: Crear varias versións dun documentos de Word.
- Traballar con documentos compartidos: Plantillas de grupo. Ubicacióin de arquivos.
- Seguridade: Protección de documentos.
- Seguridade: Recomendar só lectura.
- XESTIÓN AVANZADA DE DOCUMENTOS
- Correspondencia: Crear un documento principal para combinar correspondencia usando a barra de menú.
- Correspondencia: Creación da orix de datos.
- Correspondencia: Ordear rexistros.
- Correspondencia: Modificar o documento principal.
- Correspondencia: Cambiar orixe de datos.
- Correspondencia: Combinar os datos co documento principal.
- Correspondencia: Desplazarse e buscar rexistros.
- Correspondencia: Usar datos Outlook como orixe de datos.
- Correspondencia: Outras orixes de datos.
- Correspondencia: Crear etiquetas.
- Correspondencia: Crear sobres.
- Traballar con datos: Vincular datos de Excel dende o portapapeis con formato de táboa Word.
- Traballar con datos: Incrustar follas de cálculo.
- Traballar con datos: Modificar follas de cálculo.
- Traballar con datos: Ordear os datos dunha táboa dunha maneira determinada.
- Traballar con datos: Realizar cálculos nunha táboa coa inserción das fórmulas adecuadas.
- Traballar con datos: Crear fórmulas en táboas usando referencias a celdas.
- Distribuir documentos dende HTML: Crear e gardar un documento de Word como páxina web.
- Distribuir documentos dende HTML: Incluír e modificar hipervínculos.
- Distribuir documentos dende HTML: Convertir a HTML.